دومي ها كلا فرق مي كنند. بچه هاي دوم، سفرهاي دوم، كلاسهاي دوم و حتي ماههاي دوم. ارديبهشت هم با همه خوبي اش اين طور است. سال كه مي افتد اين طرف، ماه اول با سر و صداي عيد مي گذرد و تازه ارديبهشت كه ميشود آدم يادش ميافتد كه سالي از سرش گذشته و سالي را بايد بگذراند. سالي كه اتفاقا يك ماهش رفته در بي خبري.اين است اطلسی ها...
ما را در سایت اطلسی ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 12:27